Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část

 Elizabeth

Číšníci nám nosili spoustu jídla.

Většinou ústřice.

V žaludku mi kručelo tak, že jsem bez odmlouvání vysála do posledního zbytku.

Zapila jsem to bublinkama.

Když už jsem nemohla, David mi podal papíry.

Zapečetěné pečetí s velkým L.

Uculila jsem se hloupě.

,,Co to je?" Divila jsem se.

,,Čti" nařídil.

Já David Lockhart odepírám svéprávnost paní Elizabeth Hafairové.

Bude zcela oddána mě včetně své krve a duše.

Otisknul jsem se. To znamená, že už nemáte navybranou.

Když neupolechnete, zbičuji vás.

Zbavení svéprávnosti? Nikdy!!!

Ale zase to zbičování mě děsilo.

,,Pij" nalil mě rum s cocacolou.

,,Jsem ještě sotva mládě, abych mohla někomu tímhle hnusným způsobem patřit" rum s colou mě dodával odvahu.

Zařvala jsem a hodila jsem po něm skleničku.

Vycenil tesáky a na stole se objevilo ohromné velké zvíře, podobné vlkovi, připravené zaútočit.

,,No tak dobrá, souhlasím" vykřikla jsem, aby nabral svou lidskou sexy podobu.

,,Tohle je mé první a poslední varování" dodal.

V teto šedé budově byli ukryty dvě jeskyně,

Měla jsem tam chuť jít.

A vyřvat se, vyplakat.

David

Byla jenom moje. Já byl její opatrovník.

Podle komise nás spoutali kouzlem, který nelze porušit.

A když jo, tak čeká smrt, a to já nechtěl.

Byli jsme otisklí magií, která byla silnější, než naše duše,

Dívala se směrem k jeskyním a já přikývl.

Už si dávala pozor, aby mě nevyprovokovala k přeměně.

Šel jsem k ní k jeskyni a tam jsem jí začal líbat.

Svlékl jsem jí a šukal, dokud mě nevyprchala erekce,

Nebránila se, užívala si to.

Nikdo nedokázal oddolat naší predátorské krásy.

Kráska a netvor.

Třeba ona by mě mohla zbavit onoho zakletí.

Připadalo mi, jako by jsme se znali už od narození.

Když jsme skončili, přišlo další jídlo.

Syrové maso obplácané krví.

,,Nedívej se" rozkázal jsem jí a ona se otočila.

Převtělený jsem zhltal maso.

,,Už" pak se otočila a spatřila mě, takového, jako mě znala.

,,Dave" zamumlala.

,,El" políbil jsem jí a pohleděl do jejích smaragdových očí.

,,Budeš moje navěky" řekl jsem.

,,Budu tvá na věky" v tom jsem cosi zaslechl.

,,Nech-t-te m-ě, j-s-e-m- D-a-v-i-d-ů-v- přítel" někdo se sem dobýval.

,,Ach Ulriku, to jsi ty?" Ulevilo se mi, když jsem zjistil, že jsme v bezpečí.

Elizabeth

,,Jé, ty jsi roztomilý kocourek" snažila jsem se ho pohladit

,,Vrrr!" Sykl po mě.

,,Nikdy se démona z pekel nesnaž pohladit" varoval mě.

,,Vždyť jsi jen malá, hloupá kočka" odpověděla sem.

V tom se rozklepal a zavyl.

Objevil se černý lev.

,,Ty vole, to je krutý" vykřikla jsem, srdce mi tlouklo až v kalhotách.

,,Raději změň podobu" nakázal mu David.

,,Omlouvám se, nechtěla jsem vás urazit, pane" prosila jsem o odpuštění.

,,Dobře" omluvu přijal a proměnil se zpátky v kocourka.

,,Odpanil jsi jí" čichal zbytky semene v jeskyni.

.,,Přesně už jsem dostala aji dopis zabránění svéprávnosti" zavrčela jsem.

,,Nebudeš litovat, David je velmi velkorysí. Už teď ti dokázal, že umí v ložnici spoustu věcí" uchechtl se.

,,Zbylo něco k jídlu?" Pohlédl znechuceně na krvavou misku.

,,Objednej si" rozkázal mu David a za chvíli už se kočka cpala kuřecím masem..



Komentáře