Ginny Weasleyová - 1:kapitola - Dopis a deník

 Když mi bylo jedenáct stalo se mi něco zvláštního.

Dostala jsem dopis do bradavické školy čar a kouzel.

Podle toho, co jsem slyšela, se tam učili největší čarodějníci po celý život,

Například lord Voldemort,

Já s Harrym jsme byli výjimky, že jsme byli čerstvě nové tváře, No on je o rok starší.

Harry měl na sobě jizvu ve tvaru blesku, kterou mu vy víte kdo, způsobil, když byl ješě malé škvrně.

Je to ten chlapec, co zůstal naživu.

Ale nestál o slávu.

Mne ihned zaujal, když jsem poprvé nastupovala  do Bradavic.

Jsem Ginny Weasleyová a tohle je moje story,

Dívala jsem se na mudlovské pořady, na prolhané krásky.

Nebo jsem čítávala upíří deníky.

Můj hrdina byl Damon Salvatore,

Můj růžovej pokoj byl obklopen jeho polonahými fotkami.

Ale chtla bych fotorořnku s Harrym.

Můj kamarád Collin Crevey má fotoaparát, tak mne snad s nín vyfotí.

"I love you...i love,,,bejby, bejby, ou like......" zněala mi hrát mptrojka.

Získala jsem deník, takový starý seit, do kterého jsem psala  a on mi odpovídal.

 

Milý Tome,

jsem clá zmatená. Rozumíš mi?

Hádejm jdo s náma snídá...Harry Potter!

ˇˇˇˇˇ

Snídala jsem cereýlie s mlékem, když k nám vletěla naše sova Eroll.

Měla pro nás dopis.

Byla jsem nadšená, měla jsem být v prváku.

Přinesla do     v  Bradavic.

Stálo v něm, že si máme opatřit učebnice a hůlky, mému staršímu bratrovi přivezla sova perfektský odznak. Měl deset  NKÚ.

,,Výborně, Percy...P jako prase" uchechtl se Fred.

,,Měli by jste si z něj vzít příklad, než vědět, jak se dostat do mudlovské polepšovny pomocí toho, že vyhodíte toaletu do povětří" zatvářila se přísně paní Weasleyová.

,,Mami? Mudlovská polepšovna a toaletní záchod vyhodit do povětří? Super!" Zasmál se George.

 

Pokračování příště...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část