Na Příčné ulici jsem nebyla poprvé  v životě.

Stavili jsme se  pro věci z levé ruky.

Už mne nebaví nosit obnošený šatstvo, vážně ne.

Ronovi kupovali kryse žrádlo a já se podívala na kouzelnické koště nimbus 2001 v krámku určeném pro famfrpál.

Lízala jsem přitom zmrzlinu a obdivovala jsem koště, který Harry získal v minulosti, díky svému zděděnému nadání pro famfrpál.

Hábit jsem měla po nějaké Dolores Umbridgeové.

Netušila jsem, co je zač ta čarodějka, ale tatínek mi řekl, že pracuje na ministerstvu kouzel na odboru záhad.

Můj papá pracoval na mudloských záležizostech. Postará se o to, že kdyby někdo z nekouzelnických lidí, říkámme jim mudlové, zahlédl by nějaké kouzlo, tak mu vymaže paměť.

Doslechla jsem se, že Harry minulý rok bojoval proti Vy-Víte-Komu, osobně.

Šlo mu, tedy Voldemortovi, největšímu nejzlejšímu čaroději  o kámen mudrců.

Kámen mudrců je bájná láska, s úžasnými schopnostmi. Vlastnil ho Nicolas Flamel, který zemřel, ale dožil se 567 let a dodával mu ten kámen tolik zlata, kolik chtěl a nápoj, elixír nesmrtelbosti.

Četla jsem v denním věštci, že zemřel, až si dokončil své záležitosti.

V Krucáncích a Kaňourech jsme neakoupili učebnice.

Můj papá se tam málem chytl s panem Luciusem Malfoyem a tehdy jsem ho objevila.

Tajný záhadný deník.

Hagrid,, šafář a klíčník v Bradavicích, kterého vyloučili z důvodů, že prý vypustil nějakou stvůru, zamčenou na škole, mého papá odstrčil od toho nepřítele našeho, rodinného, který se mi zasmál.

,,Tu máš holčičko, to je to, co ti může tvůj otec dát" a šoupl mi otrhanou starou učebnici do košíku, sebral se a odešel.

,,Těš se ve škole" uchechtl se jeho syn Draco Malfoy, který byl blond a zkažený čarodějnickou krví , až do morku kostí. Nedal najevo znát, jak ho lákál Zmijozel, kouzelnický kolej ve škole, vzrušil od první chvíle, kdy od té doby potkal profesorku MCGONAGALOVOU, která nám sdělí, v jaké koleji skončíme.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část