Ginny Weasley - 3.kapitola

Milý Tome, nevím co se to se mnou děje. Harry je úžasný, pokaždý, když ho vidím, vzrušuje mě to.

Ach kéž bych mohl být u tebe, ale nejde to. Odepsal Tom.

Já bych chtěla vědět jaký je sex, svěřila jsem se a začervenala se.

Dej si ruku mezi nohy, tam kde je poštěváček, navigoval Tom.

Bylo to dráždivé, prostitutka Ginny, napadlo mne hned,

Když jsem prstama vnikla do pochvy, zažila jsem takovou rozkoš, a to mi bylo teprve jedenáct.

Představila jsem si sebe v hospodě plné mudlů, jakkouřím cigarety a popíjím jednu sklenici Singorii za drhuou. 

Oni neznají naše sladkosti, ale mi jejich jo.

Připadalo mne to nefér, tolik toho o nás nevědí.

Ach jo, chudáci.

Singorie je mudlovský, velmi jemný pití.

Milý Tome....už mě nebaví používat všechno od mých bratrů. 

I hůlku si nemůžu dovolit, od Olliwandera.

Maminka mne všechno koupí z levé ruky.

A nic se neděje moje Ginny na lásce záleží mnohem víc, než na penězích, jako kdyby tam měl smajlíka s velkým chichichi.

---

Druhý den ráno jsme jeli nakupovat 

,,Příčnalice" hodil Harry do krbu letaxový prášek.

,,Cože to řekl?" ptala se máma.

,,Příčnalice" rozkázal Harry a ve smaragdovém zábesku zmizel.

,,Cože to říkal?" ptá se máma.

,,Příčnalice" zamumlal taťka.

,,No nazdar" zamumlala Molly, moje máma.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část