Ginnny Weasley - 7.kapitola

 ,,Kupte si cukrátka, cukrátka na prodej" hlásila babka, která se mi zamlouvala a tak jsem si koupila jedny dýňový taštičky.

Měla jsem hlad a těšila jsem se na obrovskou hostinu, o které mi vyprávěl můj, o rok starší bratr Ron.

Cukrátka mě zasytili, aspoň do večera.¨

,,Ginny, tvůj bratr je naprosto úžasnej" vypískla Levandule, jakmile si přečetla článek v kouzelnických novinách, které se jmenovali Denní věštec.¨

,,To jo, co pak létající koberce píchli?" Čte Levandule dál.

,,Mudlové, kteří byli zmateni, tak byli očarování zapomnětlivým kouzlem, nic zlého se nestalo, jsou to jen děti" obhajoval je jejich otec, Arthur Weasley.

,,Tak dost, už toho mám plný zuby" a Ginny se s Nevillem a Levandulí prostřídala, aby se převlékli do hábitů.

,,Já doufám, žžž-e--se--dd-o-s--t-aa-n-u, do Nebelvíru" zakoktal splašeně Neville.

,,Já taky" oznámila jsem.

,,Mě láká Havraspár, naše generace tam vystudovala, Rowena z Havraspáru, je prý neuvěřitelně milá, ale plachá" poznamenala s úšklebkem Levandule.

,,Ty půjdeš asi do Mrzimoru" tipla a pak jsme se tomu zasmáli, Neville byl na cestě k pláči, ale když jsem mu nabídla paštičku, vzal si jí a to ho uklidnilo.

Už byli na místě. Hagrid je vypravil na čluny, přes Černé jezero.

,,Prej pod náma žijí mořský panny" tím myslela Levandule Černé jezero.

Ale jak uviděli hrad, na mořské panny zapomněli a vyjekly hlasité ,,OOOH!"¨

Poprvé v životě spatřili ty slavné Bradavice, tu slavnou školu čar a kouzel, který se skládal ze stovky oken a věží..

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část