Ginny Weasley - 4.kapitola

 Po nekonečné hádce mého otce s panem Malfoyem jsme se všichni sebrali, vzali jsme své nákupy a jeli jsme domů.

,,Jaké to bylo v Obrtlé?" Ptal se zvědavě Fred Harryho.

,,Nijak moc extra, šlo to tam cítit černou magií" pokrčil rameny Harry a prohlížel si svůj nový psací brk,,, který měnil barvy dle chybování, aby se lépe učilo a pamatovalo se s nimi lépe..

K tetě a ke strýčkovi se mu nijak zvlášť nechtělo. 

Tak mu Weasleyovi vyhověli a nabídli mi pokoj společně s Ronem.

Harry nikdy nebyl v kouzelnickém domě.

Všechno se tady pohybovalo a měl asi slyšiny, že pokaždé dole cosi zafunělo.

,,TO dělá náš Ghůl" vysvětloval Ron.

,,Co je to Ghůl?" divil se Harry.

,,Velký obr, ale moc zábava s ním není, pořád chrápe, já jsem si nechal dokonce skrz něj předepsat mudlovský prášky na spaní, předepsali mi rivotril a latudu, páč si mysleli, že jsem schizofrenik" zasmál se Ron.

,,Většinu prášků si odnesli Fred s Georgem.. prý ,,stejně by ti to gumovalo pouze mozek" a měli pravdu.

,,Poslyš, Harry, víš co je to internet?" Ptá se Ron zasněně.

,,To je virtuální, mudlovský svět, můj bratranec Dudley má něco takového, akorát to nepoužívá na prohlížeč internetový, ale na hry a drtí tam různé vetřelce z imaginárních světů." odpověděl Harry, pyšný na něco, že ví, co projistotu nechápal Ron.

Nenápadně jsem poslouchala za dveřma a všechno jsem do podrobna vylíčila  Tomovi.

Hmm, zajímavé, co si to ti mudlové nevymyslí, aby se vhnuli hejbacím novinám, potvrdil mi Tom.

Po zítří jedeme do Bradavic, co kdyby se stalo, kybby mě dali do Zmijozelu? Ptám se.

Zmijozel by dostal tu nejbáječnější dívku na světě, jakou jsem kdy poznal, psal Tom a mě zrudli tváře.

Už mě nebaví psát o sobě ani trošičku tak jsem vylíčila, co všechno znám o Harrym Potterovi.

Co k němu cítím už od prvního našeho společného setkání

Jako kdyby mi dvojčata namíchali lektvar lásky.

Projela mnou husí kůže a jeikož jsem prvák, nemám žádné úkoly, tak jsem si jen tak z nudy četla Bajky Barda Beedleyho.

KRÁLICE ALICE A CHCECHTAVÍ PAŘEZ

stejně nejlepší byl příběh tří bratří,

,,Ginny, co děláš tak pozdě v noci vzhůru?" Šla mne zkontrolovat máma.

,,Čtu si, nemúžu usnput" přiznala jsem si a knížku jsem zavřela.¨

,,Zítra se potřebujeme pořádně prospat, páč nás po zítří, hlavně tebe Ginny, čeká velký den" prohlásila maminka a já jsem zhasla, i když až ve tři hodiny, páč byl úplněk a mě se nechtělo spát, jak jsem byla napjatá.

Dospím to zítra dopoledne.

Rozhodla jsem a otevřela bajky Barda Beedleyho, které už jsem měla skoro přečtené.

Také jsem si zabalila už věci, které jsem potřebovala.

Hůlku jsem si dala pod postel.

Z nedaleké mudlovské vesnice zavyl pes.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část