Ginny Weasley 5.kapitola

 Ráno nás bylo plno. Plno zrzatých a jeden černovlasý s brýlemi.

Tím jsme myslela svého otce a několik bratrů a matku.

Ten černovlasý...aaah, panebože......Harry Potter!

,,Vidíš, jak se na tebe Ginny kouká? Jestli to nebude láska, oo" vysmíval se mi Fred, dokud ho moje maminka nezkrotila.

Šli ven zahánět skřítky, už tu máme přeskřítkváno.

Já jsem nemusela, páč jsem na to prý moc malá, a že by mě ukousli všechny prsty na rukách.

Fred s Georgem si o mě mylseli, že jsem jako red Barbie.

Jako zrzavá Barbína, pche, ale já jím ukážu...jednoho dne se rozčílím a něco vyvedu.

Tak jsem vložila svoje nitřní myšlenky do deníčku Tomovi.

Zdálo se, že teď nemá čas, páč neodepisoval.

Schovala jsem deník a zamumlala jsem cosi, po kterém ten můj hlas nezněl lidsky.

Netušila jsem, co dělám, ale vstoupila jsem pomocí deníku do školy o 50 let pozpátku.

Byl tam nějaký hoch. Ihned jsem ho poznala, běžela jsem k němu ho obejmout.

Ale on tam jen stál a ignoroval mě.

Šeptem hlásků v mé hlavě jsem musela otevřít tajemnou komnatu a vyvraždit Hagridovi slepice.

Jakmile jsem splnila jeho přání, tak jsem se vrátila zpátky do našeho domu.

Snědla jsem svoji misku cereálií a v hlavě jsem zapomněla, na všechno, myslela jsem, že umřu hlady.

,,Ještě trochu mamí......prosím" podala jsem jí misku.

Ta zrovna sladila mléko s medem a nalila mi ho do mých oblíbených Chocapic cereálií.

,,Už se to blíží, zítra pojedeme do Bradavic" prohlásil Ron a Harry zazářil samou radostí jako já.

Šli jsme trénovat famfrpál, já jsem byla v pozici odražeče.

Falešný potlouk a zlatonka, která vypadala jako golfový míček.

Prej se budu těšit na famfrpálové zápasy.

Už jsem věděla, kdo je můj famfrpálový idol.. Viktor Krum.

Jeho fotku jsem si vystřihla, byl na ní a usmíval se a pózoval, jako ti chlápci z Play boye, až na to, že byl oblečený.

Krumvalský hráč zuřivě mával, Ginny ho políbila. Né ho, ale ten plakát.

Na něho by byla moc škaredá, oddychla si.

Co by si počinul s takovou dívkou, jako je ona?

Ale to netušila, že jí její kamarádka ve třetím ročníku podrazí a vyrazí s ním na Vánoční ples, který vedl ke spřátelení více kouzelnických škol k turnaji tří kouzelníků..jooooooo.........ale Giny neříkejme, bude to pro ní velké překvapení.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část