Ginny Weasley - 9.kapitola

Ačkoliv jsem byla rozhozená, na poprvé jsem to nechápala.
Nechápala jsem všechno, co se týkalo té stupidní hodiny Obrany proti černé magii.
Ostatní dívky nebyly tak jako já. Prohlíželi si celé prázdniny Lockhartovy učebnice.
Pila jsem kávu, máslový ležák smí jen dospělí kouzelníci.
Esspresso bez mléka, které se vypilo a najednou se samo od sebe naplnilo.
,,Už se nemohu dočkat, až ho uvidím" zasněla se Levandule.
V tom nás ze předu osvítilo světlo fotoaparátu.
,,Jsem Colin Creewey, jsem také z Nebelvíru" představoval se Colin a nespustil z Harryho oči.
Zrudla jsem jako rajče a šla do učebny Obrany proti černé magii.
,,Tady by to mělo být" podívala jsem  na Creweyho.
Celá třída už tam nadšeně čekala, šepotem plkali a civěli do dveří, kde se objevil uhlazení, světle vlasatý kouzelník o nic starší než muj otec.
Položila jsem na  lavice všecky Lockhartovy knihy.
,,Dobrý den! Vážení, moji milý žáci prvního ročníku v Bradavicích, vítejte!"  jeho zářivý úsměv rozčaroval i Colina.
Ten začal zuřivě cvakat fotoaparátem.
,,Slyšel jsem, že když  ty fotografie naliješ do přeměňující fólie, začnou se postavy hýbat" pousmál se nadšeně.
,,A se slečnou Weasleyovou mě vyfoťte. A pak s paní Levandulí Brownovou" já jsem měla co dělat, abych se nerozesmála po celé třídě.
Nakonec jsme se vyfotili jako celá skupinka a začalo zvonit na jiný předmět.
Nyní jsme utíkali na hodinu lektvarů, které vyučoval bývalí černokněžník, Severus Snape.
Percy říkal, že by rád převzal obranu proti Černé magii.
Už chápu, proč mu bylo z té představy zaroveň na blití a zároveň chuťse smát.
Měli jsme za úkol navařit lektvar zapomnění pro začátečníky.
V knize byli rady jako pozor na třezalku, ta se nesmí na mudlovská farmaceutika.
Nebo těch kozích rohů jenom ždibec a rozmixovat je pomocí kouzel.
A jelikož nám chyběla krev jednorožce, nebyl to tak úplně nápoj zapomnění, spíše lepšího matoucího lektvaru.
Zvítězil však Collinův lektvar a můj. Byli jsme dobrá dvojka.
,,Už se nemůžu dočkat, jakmile Pottera uvidím ve famfrpálu říkal nadšeně Collin Crewey.
Byli jsme na obědě.
Na lekvarech jsme se hodně unavili, z páru jedovatých výparů.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část