Ginny Weasley - 10.kapitola

 Zanedlouho se má hrát famfrpál.

Byl to nejiblíbenější, kouzelnický sport na celém světě,

Šuškalo se, že Harry Potter je nebelvírský chytač a že minulý rok vyhráli sto padesát bodů a školní pohár.

Měnili se odznáčky, nebelvírští měli s drakem, zmijozelští s hadem.

Mrzimor s tygrem a Havraspár s orlem.

¨,,Potter smrdí" zachechtal se Draco Malfoy a jeho parta s ním.

,,Kde by jsme byli, kdybychom byli tak ubozí jako vy a museli si mužstvo podplácet?" Zeptala jsem se.

,,Ale, Potter má holku" rozkřikl se Draco a začal se smát.

,,Nevšímej si ho" utěšovala mě Hermiona a já jsem byla rudá, jako rak.

Milý Tome,

jsem už fakt zoufalá.

Draco Malfoy nedá mě a mé rodině pokoj.

Už se stydím jít mezi lidi.

A pak se objevilo.

Milá Ginny,

nedělej si z toho těřkou hlavu.

Jsi rozkočná dívka,

promiň, nemám čas sis tebou teď psát.

Uviděla jsem školníkovu kořku, tak jsem jí chytla a ona se proměnila v kámen.

Pověsila jsem jí na špičku louče, kde si jí Filsch vyzvedne.

S nevinným výrazem jsem šla na snídani.

Milý Tome,

hábit mám od chlupů.

Jsi přítel, kterého nosím neustále v kapse.

Ten jediný, co mi rozumí.

Filchova kočka je mrtvá.

Já jsem nechtěla.

Já to doopravdy nebyla.

Zdrací .. Ginny.

Pak se několik dní neozval.

Poslal mi jen srdíčko a v něm bylo napsané slovo klid.

Když našli kočku mrtovu, uviděli Harryho Pottera, Hermionu Grangerovou a Rona, mého bráchym jak se nad níí baví o kočce.

,,To není legrace, a teď budeme sázet mandragory" zatleskala profesorka Prýtová, v hodině bylinkářství.

,,Mandragory vzkřísí tu chudinku paní Norissovou a všechny ostatní z mrtvých" pravila profesorka,

když jsme uječené kořeny dávali do květináče a zahřáli jsme je hlínou, aby byli v klidu a v teple.

,,Nakrouhat a nemluvit" pravula profesorka.

Po bylinkářství jsem šla na oběd.

Famfrpál se měl odehrát po obědě,

Všichni jsme byli na tribunách, kolem famfrpálového hřiště,

Harry se prohnal koštětem, nimbusem 2000.

,,Harry, Harry, Harry!" Řvali po celém hřišti fanoušci na tribunách.

,,Draco, Draco, Draco!" Řvali Zmijozelští.

A o pár minut později po Harrym šel zkažený potlouk.

,,Někdo s ním prováděl nepravosti" nadával Hagrid, náš šafář a bradavický hajný.

,,Zneškodním ho!" Zamířil svojí zlomenou hůlkou Ron na míč.

,,Ne, to ne, i s normální hůlkou je to riskantní, trefíš Harryho" okřikla ho Hermiona.

Pak sledovali jak šel potlouk po Harrym, který spatřil Zlatonku a za ním se spustil Draco Malfoy.

Harry Malfoye setřásl díky zkaženému potlouku a Draco byl ze hry,

,,Harry Potter chytl Zlatonku, nebelvír vítězí!" Rozkřikl se Lee Jordan a obejmul profesorku MCGonagallovou, které to ani nevadilo, slzy jí tekly štěstím.

,,Váš otec by byl jistě na vás hrdý" zatlesskala mu profesorka.


Harry Potter¨

Nemá průser,

zlatonku včas polapil.

Nad jemi je rozdrtil.¨


Zpíval Lee Jordan,

V nebelvírské školní místnosti se slavilo.

Dokonce i prvňáčci Harrymu upekli v kuchini dort, bez pomocé skřítkůb

Bylo na něm napsaný, Harry je vítěz.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část