Quileutská dívka - 3.kapitola

 Vrátili jsme se domů a já byla celá spocená.

Ve sprše jsem si dala studenou vodu.

AAA.......jak mě lechtala a studila ta voda, aaa, jak osvěžující.

Vylila jsem na sebe pár kapek kokosového, silně intensivního mýdla.

Hurá, měsíčky zmizeli!

Po sprše jsem si otevřela bráchovo pivo z ledničky bez povolení a koukala jsem na Výzvu fotomodelek.

Tak Jessica Spencerová byla nejhečí holkou.

Vytáhla jsem mobil a poslala jsem jí ejden podporovací hlas.

Nádherná holčina!

,,Kde mám svoje pivo?" Ptal se zadýchaaný Paul z hlídky,

,,V mém břiše" odpověděla jsem.

,,Ještě ti nebylo ani dvacetjedna, když je ti teprve...čtrnáct" zařval na mě a dal mi facku.

,,Ty nejsi můj otec" naštvala jsem se a utekla jsem ven v podobě vlka.

Cameron, Cameron, co se děje? ptá se mě můj Embry,

Přišel si mi taky diktovat život? Zakňučela jsem.

Ne, ale pojď se mnou....říkám tomu rande, pousmál se Embry,¨

A tak jsme přeskočili řeku a oběhli pole.

A tam byla poušť, bahenní.

Co ty na to?? Ebry měl trochu obavy, ale jak viděl jak mi zatancovali hvězdičky před očima, tak jsme upalovali do bahnička. 

Váleli jsme se tam, laškovali a on ze zadu mě chytil a svým vlčím intimnim prostředím do mě vniknul.

AAAAA,,,HMMMmmm! vzdychala jsem.

Mé odpanění trvalo celou hodinu.

O sexu jsem toho moc nevěděla, jen něco z Paulových perverzních představ.

Když Embry přestal úlevně se mu zavrtěla oháňka.

---

Doma jsem byla vysmátá, i když jsem byla celá od bahna.

,,Jdi do sprchy" poručil mi bratr, tentokrát jsem ho ráda poslechla.

V tom jsem uslyšela nějaký hihihihaahaha a byla to Ráchel.

Ráchel Blacková, to by uznamenalo konec,

Vyšla jsem ze sprchy, voňavá esenstickou vůní kokosového mlíka.

,,A, kadeřnictví začíná, učím se dělat copy, co měla Rybanan z Vinnetua a tobě 

by nádherně slušeli" a já se objetovala pro ní, aby brácha neměl kecy.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část