Quileutskká dívka - 1. kapitola

Převtělila jsem se ve vlka. 
Na chlapce útočila puma.
Byl to kupodivu normální kluk.
Zavyla jsem a prokousla pumě hrdlo.
,,Tý bláho" vzdychl kluk, který vytahoval fotoaparát, ale já už jsem byla mimo dosah.
Moje smečka mě dohnala. Teda ne moje, ta patřila Jacobovi Blackovi.
Bílo žlutý vlk na mě pohlédl. Totéž udělal i můj vlk.
Marně jsem se snažila krýt své city před Embrym.
On si toho všiml a vtiskl si mě.
Raději sem neměla ten román.... raději jsem neměla ho číst.....broukala jsem si v mysli.
Můžešš si svoje myšlenky nechat pro sebe? Nás to vůbec nezajímá, odfrkla si Leah, milá vlčice jako vždycky.
Tak to už by stačilo, zarazil jí Sam a můj Embry vrhl útočný pohled na Leu.
Skončili jsme hlídku, všechno ok.
Embry se převtělil a já taky.
Stiskli jsme si ruce a dali si velkou francouzkou pusu.
,,To si nechám líbit" zrudla jsem jako rajče.
,,Co za menstruaci se nemusíš stydět"pohladil mě po vlasech.
,,Jo když vlkovi lije krev z konečníku, tak o něj mají zájem další vlci" upozornila jsem ho.
,,Jen ať si něco zkusí" políbil mě ještě jednou.
,,Jsem bíá vlčice označená krví" poznamenala jsem.
,,A máš naprosto užasné, modré oči, což je na quielutskou dívku neobvykléP foukl mi do tváře a sundal z ní řasu.
U Emily jsme se stavili na oběd. Byla tam taky Renesmee s Jacobem.
Nechápu co na ní vidí, je smradlavá, stejně jako ti ostatní Cullenovi.
Vycenila jsemna ni nenápadně tesáky.
Jaké by to bylo zakousnout se do napůl lidského, napůl upírského masa?
To je jako bravčovská konzerva, usmyslela jsem si.
,,Auuuuuuu" uslyšela jsem za sebou Leu Clearwaterkovou, sarkasmuskou vlčici.
Emily Ulleyová to ignorovala a začínala s prostíráním.
Trpíme tím všichni. Trojúhelník. Leah miluje Sama, Sam miluje Emily.
To klobouk dolů.
Poř se nesnaží do někoho vtisknout?
,,Jako by mě to nenapadlo" uslyššela jsemv  duchu její odpoveď.
Rebbeca a Rachel přijeli také.
Ihned mě obejmuli a věnovali mi dárek.
Triko s vlkem.
,,Heh, tak tohle si při proměně nesmím roztrhnout" slíbila jsem holkám.
,,To rozhodně souhlasím" rozchechtal se Paul, který mojí sestřenici objal a vlepil jí polibek.
Nemohla jsem si všimnout toho jeho pohledu k ní,
Viděla jsem už takový pohled, u mého Embryho.
Ten se teď cpal kuřetem.
,,Nechceš se přidat do naší kuřecí párty?" Navrhl mi Embry,
,,Jo klidně, děkuju poděkovala jsem mu a zakousla se do kuřete.
Byl úplněk.
Ačkoliv opravdový úplněk je na nás lež, z lidských bájí.
Proměna nesouvisí s úplňkem..
Souvisí s tím množení upírú ve Forksu.
Už jich nebylo jako dřív, o to jsme se postarali.
O Viktorii a její bandu nesmrtelných novorozenců.
To byly zlaté časy....ještě se do mě nikdo nevtisknul, ani Embry.
Jeho vtisknutí mělo holt co dočinění s mou menstruací, která páchla po celým okolí.
Rozpálený obličej jsem opláchla v horké vodě a jak jsem vlezla pod sprchu, tak se mě ulevilo ještě víc, i když normální člověk by z takové ledárny dostal infarkt.
Pak jsem si vyřčistila zuby a vyfénovala vlasy.
Nakonec jsem se převlékla do pižama a usnula jsem.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část