Quileutská dívka - 7.kapitola

Alfred mne vzbudil svou vůní míchaných vajíček.
,Dobré ráno" pozdravila mě Gabriela a dala baňku na strom.
,,To už jsou Vánoce?" Podivila jsem se.
,,Ano, a přišel ti balík" věnovala mi krabici.
Otevřela jsem jí.
V ní byl růžový náhrdelník na krk.
S vyřezávaným vlčkem, od Jacoba, napsáno-
,,Oni ví, že jsem tady?" Zavrčela jsem vztekle a odhalila jsem své tesáky.
,,Museli jsme jim to říct, fakt promiň" omlouvala se Gabriela.
V tom někdo zatukal na dveře,
,,Další z tvých dárků dorazil" usmála se Gabriela, jako kdyby spatřila zlaté prasátko.
Embry Call se objevil ve dveřích,
,,Kde se potuluješ, ty cvoku:" Ptá se mě a objímá.
Příjmu jeho náruč a rozpláču se.
,,Alfred volal Jacobovýmu tátovi a ten to řekl mě" přiznal Embry.
,,A na co je toto?" Prohlídl si balíček Alfred.
,,Na něco, co pomáhá proti kouření" pravil Embry a dal mi vášnivou pusu.
,,O náplasti, ó sprejíček, ó žvýkačky" vzdychl šťastně Alfred.
,,Můj nejhezčí dárek jsi ty" rozplakala jsem se a  obejmula jsem Embryho.
,,Celý, nažhavený, celý tvůj" políbil mě a začal pomáhat se zdobením.
,,Míchaná vajíčka, tvoje vyhlášená, po celé rezervaci" oblíznul se Embry a šel si sednou ke stolu, kde mu Alfred začínal nabírat na talíř.
,,Jsem tak ráda, že jsi tady" přiznala jsem upřímně.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část