Quileutská dívka - 8.kapitola

 Ve vlčí podobě jsem měla lepší zrak a čichové smysly.

Něco se blížilo. Vycenila jsem tesáky a dala se do běhu.

Má bílá srst zářila na slunci, jako křišťálová lucerna.

Co by udělal Semir, kdyby byl na mém místě, akorát v podobě policajta?

Čichala jsem a našla jsem ve sněhu náramek, co se třpytil.

Fujtajsksl, zavrčela jsem a vzala na sebe lidskou podobu.

Zavyla jsem v lidském tónině.

Nikdo se neozval, nikdo mě neslyšel.

Ten přívěsek byl otevírací,

Spatřila jsem v něm známé tváře mých nepřátel, Isabellu, Renesmee a Edwarda Cullena.

Stiskla jsem přívěsek do ruky a běžela jsem po dvouch domů.

U Alfreda se svítilo, byyli ještě vzhůru.

Byl úplněk, ale všechny ty žvásty o proměně za úplňku jsou bla,bla,bla.

Navíc Aro Voltury říkal, že nejsme skuteční vlkodlaci.

Že jsme měniči.

Nechápu, co tím chtěl říct.

I Sethovy Clearwaterovi trvalo dlouho než pochopil.

Lidé, co na sebe dokážou vzít vlčí podobu bez úplňku, nejsou vlkodlaci, ale něco jako zvěromágové.

To jsem se dočetla v Harrym Potterovi.

---

Vrhla jsem se na zbytky od míchaných vajíček a ještě jsem si dala párky s hořčicí a kečupem.

Potom jsem z ledmice vytáhla pivo a ořála jsem si v mikrovlnné troubě popcorn, mmm, sýrový.

,,Broučku, pojďuž spát" vyzval mě můj Embry.

,,Jenom se dokoukám a sním tady tenhle popcorn" odmítla jsem.

,,No tak dobře, ráno mám hlídku stejně já" souhlasil Embry a jakmile odešel, otevřela jsem ten přívěsek.

Vypadali jako modelové, reklama pro nějaký značkový salón Lujviton.

Přičichla jsem k němu a ten pach mě od toho řetízku odradil.

Mezitím, co jsem se tady zabydlela, mi Alfred a Gabriela poskytli pokoj jen pro mě, samotnou.

Otevřela jsem skříň a v ní jsem měla bezpečně schovanou pokladničku, do ní jsem zamknula přívěsek.

Pak jsem sebou žuchla na postel a zatulila jsem se do deky.

---

Ráno jsem se probudila do deštivého  dne,

Sníh se začal rozpouštět, ale do toho se objevilo náledí.

Cesta autem mi připadala praktičtější.

Akorát jsem si musela obarvit tu strašnou, růžovou barvu ve vlasech.

Šla jsem do původní, černé barvy.

A potřebovala jsem si u kadeřníka ostříhat vlasy.

Už mi zase roste srst.

Ta se mění podél délky vlasů.

Leah Clearwaterová prskala, když se musela nechat pro praktické učely dát ostříhat.

Ale i tak to byla neobyčjně sexy přtiažlivá a zároveň odpudivá vlčice.

Točilo se to, byla na nás protivná, páč milovala Sama Uleyho, ale ten našel jinou dívku, Emily, která byla ta pravá.

Sam se Emily vtiskl.

\Stejně jako Embry do mě,

A navíc ta válka je pitomost, o té můžu jen snít.

Náš úplně nejvyšší zákon je ochraňovat ty, které milujeme.

Jacob mě už varoval, že jestli něco zkusím, tak blbě dopadnu.

Musela jsem quielutským jazykem odpřísáhnout, že se Renesmé nic nestane,

Patřila do rodiny, stvůřička.

Bušilo jí divné srdce, najednou mě to připomnělo, že Nessie, přezdívka, kterou stvůřičce dal Jacov (mimochoodem, zdá s mi, že je trefná), je napůl lidská holka, napůl upírka.

Když Volturiovský gang odmítl válku mezi námi a i jimi, začala jsem je nenávidět čím dál tím míň.

Nevšímala jsem si jich.

Vnímala jsem jen sama sebe a tak jsem přišla o smečku.

Páč jsem sobecky zapřela tak silnou, negativní energetickou vlnu, že mi Edward a ani nikdo nemohli číst myšlenky.

Jediný, koho jsem pustila do hlavy byl Embry, ale otázka zní, jak dlouho s námi zde zůstane??

Musím si dát na své nejtajnější myšlenky pozot, uzavřít je někam pod mozek, jako ten přívěsek v pokladničce, co smrděl ve skříňce.

. Andělíčku na nebíčku..

Modlení mě trochu ulevilo.

Jenom ten přívěsek musím vrátit.

Ale jak?? A nebudou se na mě ty hnusné pijavice zlobit?


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část