Ginny Weasley - 12.kapitola

 Vrátila jsem se zpátky do koupelny, kde jsem odhodila knihu-

Nebyla tam, někdo jí vzal.

Prohledala jsem Harryho ložnici a zase jsem ho našla.

,,Harry. Hermiono, pojďte se mnou, nebudete věřit, kdo to udělal" Vykřikl Neville.

,,Ahoj Neville! pdravil ho kolemjdoucí Hagrid, s kyblíkem v ruce.

Všichni jsme se rozeběhli do Harryho ložnice.

Všude bylo samé peří, rozcupované a zlomený nábytek.

Je mi jasný, že skřítci to zvládnou kouzlem dát dohromady.

,,Někdo tu byl...a něco hledal" odpověděl Ron.

,,A taky že našel, deník Toma Raddlea je pryč" zamumlal Harry.

----

Famfrpálová sezóna se blížila.

Harry byl druhý člověk za celé století, co od prváku směl hrát naší oblíbenou hru.

Byla jsem u toho, abych fandila nebelvírským..

,,Navíc všichni mají strach, že je Harry promění v kámen" zasmál se Fred.

,,Budeme trénovat tvrději, rychleji a déle" hlásal Oliver Wood.

,,Příští rok odcházím z Bradavic, tak by mě zajímalo, kdo za mě zastoupí" zamumlal.

,,Já bych si to chtěla vyzkoušet" přihlásila se Angelina Johnosvá.

,,Ehm, tak dobře" souhlasil Wood.

V tom se tam objevili hráči zmijozelské koleje.

,,Kam to jdete. Flinte? Zamluvil jsem hřiště pro Nebelvír" pravil Wood.

,,Ajeje, cítím malér" zahuhlal Ron, který s Hermionou šel naproti, aby zjistil, co se děje.

,,Klídek Woode, máme povolení" podal mu ruličku papíru Flint.

Já, profesor Severus Snape,

doporuččuji usilovně trénovat zmijozelské mužstvo,

kvůli zacvičení nového zmijozelského chytače.

,,Nový chytač? Kdo je to?" Ptal se zvědavě Oliver.

Zmijozelští hráči ucouvli a spatřili Draca Malfoye.

,,A to není všechno" culil se Draco a Ron závistivě zíral na nový Nimbusy 2001.

Byla to lesklá, černá, dlouhá košťata.

,,V nebelvíru se místa družstvu nekupují, stačí když máš talent" poznamenala Hermiona.

Draco se škodolibě zatlemil.

,,Na nic jsem se tě neptal, ty mudlovská šmejdko" nadával Draco..

,,Tak za tohle zaplatíš, Malfoy. Žer slimáky!" Ron vytáhl hůlku, ale jelikož byla polámaná, tak se obrátila proti němu.

,,Rone, cp je ti?" vyjekla Hermiona. Vypadal opravdu bledě.

Vypadá to že bude zvracet..."!a fůj!" Vykřikla jsem.

,,Ginny, nedívej se na to" rozkázala jí Angelina.

Odešla jsem po té, co Harry s Hermionou popadli Rona, který zvracel slimáky a beželi za Hagridem.

Odebrala jsem se na kolej, byl oběd, ale já jsem to vůbec nevnímala, neměla jsem po tom perverzním, nepovedeném kouzle, vůbec myšlenky na jídlo.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část