Ginny Weasley - 13.kapitola

 Hodina obrany proti černé magii se táhla.

Nebavilo mě poslouchat sebechválu Zlatoslava Lockharta.

Proto jsem byla ráda,, když jsem po obědě šla na hodinu péči o kouzelných tvorů.

Odreagovala jsem se přeskládáním Mandragorů, kteří křičeli, tak jsme měli klapky na uši.

,,Mandragory, mám pro vás dobrou zprávu, za chvýíi bude celá skládka odklizená a ti chudáci zkamenělý půjdou do původního stavu" říkala profesorka Prýtová.

Pak jsem unaveně odešla po skončení hodiny do nebelvírské věže napsat si domácí úkoly.

Nezapomněla jsem ani na svůj deník a své vedlejší aktivity.

Vše jsem podrobně vylíčila Tomovi, který byl jako vždy v pohodě.

Ach Tome, připadám si, jako bych si nnesla v tašce nějakého kamaráda, který mi rozumí mnohem víc, než ty mrňousoé a mudlové" psala jsem.

Tom mi také svěřil své trápení, že musí pracovat na jistém úkolu a že je na něj všechno v poslední době moc, že Harry Potter našel jeho deník, ale za to byl vděčný, že si s ním mohl promluvit a ukázat mu, jak dopadnul toho moulu Hagrida.

---

Začala famfrpálová sezóna, v říjnu jsou ideáoní podmínky pro sport.

Není ani horko a ani zima a tak jsem se chodila dívat na to, jak Harry létá na svém nimbusu2000, který dostal jako dárek na počest nebelvírského chytače.

Byl taky jediný hráč za celé století, co byl schopen už od prváku chytat Zlatonku.

A pomohl mu vlastně Malfoy, Draco.

Nebýt toho pamtováčku, což je taková koule,která se zbarví zčerveně, když si vzpomněla, že jsi na něco zapomněl, co jsi ho stiskl a marně jsi se snažil vzpomenout, nač zapomněl, chytil Harry, který Draco ukradl Nevillovi.

Vsadím se, že přitom zapomněl Neville na svou babičku.

A tak ss Harry stál nebelvírským chytačem s výjimkou už od prváku, piněvadž profesorka MCgonagallová se nemohla dívat furt na to, jak Zmijozel vyhrává a pak se styděla dívat se profesoru Snapeovi do jeho černých očí, blo to, jako kdyby jste se dívali do nekonečného tunelu.

,---

Po víkendu, který jsem celý věnovala domácím úkolům, psaala jsem esej o skřetech v Gringottovvé bance, hodiny Astronomie mi taky dali zabrat, když jsem hledala souhvězdí tříhlavého orla a měla za úkol nakreslit ho na mapi, začal famfrpálový zápas.

Harry letěl jako střelený a Draco Malfoy jako znetvořený, olízaný Ken, kterému hyběla Barbie, si z něho střílel.

,,Po Harrym jde pokažený potkouk, někdo s ním prováděl nepravosti" vzdychl nasraně Hagrid a díval se svým dalekohledem.

,,Zneškodním ho" Navrhlmůj brácha Ron, ale Hermions ho zarazila.

,,Ne, i s normální hůlkou je to riskantní, trefíš Harryho" upozornila ho na svojí zlomenou hůlku, která byla zničená díky tomu, že narazila do vrby Mlátičky.

Potom se Harrymu nějak přesto podařilo porazit Malfoye.

,,Harry Potter má Zlatonku, Nebelvír vítězí!" Vykřikl Jordan Lee nadšeně a celý dav byl štěstím bez sebe.

,,Rumus sulem!" Vykřikla Hermiona a zneškodněný Potlouk byl roztříštěn na miliony btonzovým popraškem.

,,A vypadá to, že si Harry zlomil ruku" ukázal George na Harryho.

,,To bude v pořádku, hned to napravím" nemohl Zlatoslav Lockhart oddolat všem, předvést se.

,,Rachium, emmento" a Harryho ruka zřídla, byla bez kostí.

,,Zlomený? Žádny mu nezůstali"  Zuřil Hagrid.

,,Je mnohem ohebnější" vychvaloval si to ten trouba Lockhart.

Harry musel za ošetřující lékařkou a my jsme šli za ním.

V noci jsemm si psala dlouho do noci s Tomem, neš mě zmohla únava, jak jsem byla každý den slabší a slabší. Připadala jsem si, že jsem moc vyčerpaná, skoro žádný odpočinek, jenom samé nudné domácí úkoly.

Ale napočítala jsem tisíc oveček a usnula jsem.

To mě naučila maminka, když nemůžu usnout, tak mám počítat ovečky.

Nechtěla mě ani dát nějaký mudlovský přípravek na spaní,  že jsem na to moc mladá.

Ach jo, být nejmladším v rodině se sedmi bratry je jenom trápení.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část