Ginny Weasley - 14.kapitola

 Harryho propustili z nemocnice a já byla nadšená.

Blížil se listopad, za měsíc jedu domů za mamkou na Vánoce.

Četla jsem si v učebnici obrany proti černé magii.

A dělala jsem úkoly, takže jsem zanedbávala Toma Raddlea.

Ale bez něj jsem se cítila svobodná, i opuštěná zárveň.

První ročník byl vopruz, moc jednoduchý..

Těším se, až mě dají do nebelvírského mužstva, abych mohla hrát famfrpál.

Už jsem měla nakoupený dárky, poslalimě je sovy s poštou.

Utratila jsem trochu vác galeonů, než jsem si  mohla dovolit.

Měla jsem chuť jít za Hagridem a tak jsem šla.

Uvařil mi čaj a pořád se mne na něco vyptával.

Na školu, na Harryho, na úkoly na hodiny.

T obrany proti černé magii byli k smíchu.

Většinou jsme vyřizovali korespondence, který posílali profesoru Lockhartovi.

Nemluvně, že už za par měsíců bude Valentýn a Lockhart se ptal.¨

,,Zeptejte se profesora Snapea, jak namíchat nápoj lásky" ale profesor Snape vypadal, jako kdyby se měl pozvracet a vyhrožoval vražednými pohledy, kdo by se ho jenom opovážil se zeptat na to, jak se vaří nápoj lásky.

Draco Malfoy z toho měl prdel.

,,Potter miluje Ginny" vykřikl jednou a Lockhart se hned začal vyptávat a zajímat se o lavný pár, což vůbec nebyla pravda.

Ale u mě měl Harry smůlu.

Má duše patřila Raddleovi a nakreslila jsem do jeho sešitu rdíčko, bez vysvětlení.

Poslal mi smajlíka s hvězdičkama místo očí.

Vášnivě jsem měla různé představy, ale styděla jsem se za to.

Fred  Georgem mi vysvětlovali takové věci, i když mamka nadávala, že jsem na to příiš malá.

Od té doby mám noční můry, jak mě Raddle sexuálně zneužívá.

Musím se toho deníku zbavit....musím se ho zbavit...prostě musím, říkala jsem si v duchu.

Stiskla jsem tak silně inkoust, až se mivylil na hábit, takže jsem  si musela dát vyprat.

Tady perou obleční tvorové, kterým se říkají skřítci, i když si musí ávat pozor, aby se nedotkli oblečení, páč by jinač dostali svobodu a skončili by bez zaměstnání, ae umějí čarovat, tak kouzlem odnesou hábit tak, aby s nim nemuseli mít tělesný kontakt.

Za dva dny už jsem měla oblečení vypraný a navoněný šípkkovou vůní.

Natáhla jsem si oblečení, zapnula kravatu a šla na noční astronomickou výuku.

,,Dnes je Mars velice jasný" poznamenal profesor Kratiknot.

Smšli jsme se kouknout na dalekohled a uviděli jasně zářící planetu Mars.

,,Napíšete mi pojednání o měsících, kroužících kolem Marsu a příští týden to chci mít u sebe" poznamnl profesor.

Já jsem pojednání napsala ještě tuhle noc a měla jsem na týden od Astronomie pokoj.¨

Pustila jsem si rádio, kde zpívala čaodějnická kouzenice. dva & dva.

Pak jsem zalezla a šla na kutě po večeři. Dobrou noc, deník jsem i dala pod polštář a zavřela jsem oči a propadla se do snu.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část