Psaní...Moje díky :-3

 Jsou věci, po kterých pláčete.

Ať už to jsou peníze, rodina nebo láska.

Jsou věci, kterých si nevážíme, my lidstvo, dokud to máme.

Náš národ je plný hamounů a podrazáků.

Něco zkomolíš a oni z toho dělají velkou hitparádu.

Já se nechci živit psaním, ale prostě mě psaní baví.

Pro vás, pro lidi.

Hlavně FanFictiony.

Proč toho nemám rozepsáno víc?

Asi se mi nechtělo, nejsem továrna, která by u toho seděla 24 hodin denně.

Děkuji, Joahnne Katherine Rowlinové, za to,že do mě dostala nápad stvořit svět malé Ginny Weasleyové.

A především díky Stephanie Meyerové za průchod mezi člověkem a vlkem v textu.

Nepíšu to pro slávu ani pro peníze.

Je to moje vášeň.

Psaní od srdce.

Tak doufám, že se vám moje psaní líbí. Mějte se krásně, budu skládat básně.💋💖😇😉


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část