Krvavý úplněk dvojí barvy - 3.část

 David

Celou noc jsem špatně spal.

Vedle ní se jen stěží dalo myslet na spánek.

Co se skrývá pod jejíma kalhotkama  za poklad?

Oddechovala a vydechovala pravidelně.

,,Davide...ne...nedělej to" slyšel jsem, jak mumlá ze spánku.

Co bych neměl dělat? Neměl bych jí píchat, až se z ní začne kouřit?

Šel jsem do vedlejšího pokoje a zapnul sporák.

Dal jsem hřát pánvičku a na ní kydl máslo.

Budou míchaná vejce.

,,Hmmm, co to tu voní?" To už nemluvila ze spánku.

Pohlédla na noční stolek, kde byl zelený prášek na něm napsaný, vypij mě.

Vzala si džus a prášek vypila.

Nemohla vstávat jen tak lehce z postele, tak jsem jí snídani přinesl do postele.

,,MMM, vajíčka" oblízla se a pustila se do jídla, který zapila kávou.

Elizabeth

Bylo mi trapně. Ale vajíčka jsou výborná.

Šla jsem se po tom, co jsem se posilnila do koupelny osprchovat.

Byl to hotový orgasmus, jak na mě stékala teplá voda.

Měl tu i dámskou kosmetiku, hmm, jak jinak.

A kartáček nový, on myslí fakt na všechno!

Šla jsem cítit jahodovým šamponem a mýdlem.

Potom jsem si snad deset minut čistila zuby mentolovou pastou.

Když jsem ucítila krev na dásních, tak jsem přestala a vykloktala se.

David

Voněla dokonale, po ovoci.

Já se neovládl a plácl jí po zadku.

Bál jsem se, že bude vyvádět, ale ona se kupodivu zasmála. 

Pak jsem jí políbil.

Z dásní jí tekla krev.

Oblízl jsem jí a tělem mi projelo mé dravé já.

Trochu se lekla, když jsem jí začal jazyk strkat do krku.

Sál jsem přitom její krev.

,,DOST!" zavrčel jsem a odlepil se od ní.

Málem jsem jí mohl zabít, ona se jen hihňala.

Miloval jsem ten její cvrlinkající smích.

Vzala si na sebe nové oblečení, co jí vybral můj známý, který se vyzná v dámských šatech.

Purpurové šaty a náhrdelník.

Měl jsem co dělat, abych si jí nepřehodil přes rameno a šukal jí.

Byl jsem posilněný z její krve.

Mohl jsem jí zabít a ona se tomu jenom hloupě směje.

Naivní holka.

Elizabeth

Nechápu co ho tak rozrušilo.

Jestli to líbání nebylo přehnané.

Ne...bylo kouzelné.

Jenom málo holek by mu oddolalo.

Líbal dokonale.

A vyléčil mě krvácející dásně.

Pak už jsem chtěla domů.

Šli jsme do garáže, nastoupili do stříbrného Volva a jeli jsme domů.

David

Mé nejlepší autíčko nás uhánělo do odděleného života.

Nechtěl jsem jí pustit.

Chtěl jsem, aby byla se mnou v posteli a já jí mohl rozmazlovat po celý život.

Myslel jsem zase na sex.

Na píchání, kdy bude naše poprvé?

Dneska máme spolu na večeři, ale vezl jsem jí dle jejího přání domů.

Cestou si prohrábla sadu mých CD.

,,Alvin  a Chipmunkové? To jako vážně?" zahihňal jsem se a pustil to tam.

Celou tu dobu panovala příjemná atmosféra.

Do toho nám zpívali veverky.

,,Zaboč doleva" poradila mi navigace.

Tak jsem zabočila uviděl panelový dům.

,,Chceš jít dál?" Zeptala se mě a vytáhla klíče z kabelky.

,,No jasně" nezáváhal jsem.

David

Vlkodlaci bez pozvání nemůžou dál.

To je naše pravidlo.

Jen jsem chtěl být zdvořilý.

,,Koneckonců dneska máme mít tu večeři, nebo se nemýlím?" Zeptala se mě ohleduplně.

,,Ne nemýlíš" usmál jsem se.

Vlkodlaci jsou jako klíšťata.

Bez krve vydrží, krev pijí jen pro vlastní potěšení a  aby se mohli snáz množit.

Většinou nám, ale krev zachutná tak, že svou oběť vysajeme do poslední kapky.






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část