Krvavý úplněk dvojí barvy - 2.část

 Cítil jsem její vůni ještě potom, co odešla.

Voněla vanilkou a se skořicí.

Měl jsem chuť ochutnat její krev.

Vycenil jsem tesáky a oblízl se.

Šel jsem do ledničky, vytáhl nealkoholické pivo a usrkával.

Přemýšlel jsem nad ní.

Ta zrzka mě bude pronásledovat do smrti.

Otiskla se mi, i když při proměně jí budu chtít zabít.

Hledal jsem její jméno.

ELIZABETH HAFAIROVÁ

Její otec je policajt a vášnivý lovec divoké zvěře.

Byl tam vyfocený se svými zrzavými vlasy a  mrtvým divočákem přes rameno.

A sakra, sakra, sakra!

Mrsknul jsem do stolu a napil se douškem piva.

Její otec mě bude při úplňku lovit.

Měl jsem chuť zavýt, jako vlkodlak.

DAVID LOCKHART

Ze srandy jsem se díval na stránky bulvárního časopisu.

Je David Lockhart Gay??

Znechuceně jsem časopis vyhodil do koše.

Začalo pršet a blížila se letní bouřka.

Měl jsem její vizitku.

Vytáhnul jsem telefon a vyťukal její telefonní číslo..

,,Ano?t Tady Elizabet Hafairová, nechte mi vzkaz" ozvalo se.

,,Zdravím vás slečno Elizabet, rád bych s vámi šel na večeři" přiznal jsem se.

V tom se ozvalo píp, píp a telefon někdo zvedl.

,,Davide Jste to vy? Moc ráda bych šla s vámi na večeři" dech se jí zrychlil.

,,Zítra se vám to bude hodit? Ulice Street House, restaurace Zahradní?"  navrhl sem.

,,Paráda, miluju sushi bar, tam mají obrovský výběr" přitakala.

,,Počítám s vámi" zaradoval jsem se.

,,I já" z jejího hlasu sršela nakažlivá uchechtaná nálada.

Elizabeth

Z toho pozvání jsem byl v šoku. Moje sestra Rachel si hrála s panenkama.

V Zahradní ulici mají luxusní sushi.

Ani nevím, co je lepší, jestli Lockhart nebojí dlo.

Ale asi obojí.

Otázky jsem složila takže mi ze školního časopisu dali nějaký body navíc.

A to se musí oslavit.

Šla jsem do nejbližšího baru, kde jsem poroučela jednoho panáka za druhým.

Chtělo se mi na záchod.

Zvracet, tak jsem čekala frontu.

A pak se to spustilo, zvratky lily dozáchodu.

Vzala jsem telefon do ruky.

David Lockhart ... píp, píp--

---

David

,,Elizabeth? Ty si něco pila? Kde jsi?" Ptal jsem se.

,,Jsem pryč, daleko od tebe, pane dokonalý" uchechtla se hloupě.

,,Za chvíli jsem u tebe, vydrž, neboj se" vypl mobil.

O hodinu poději...

,Slečno? Čeká na vás u baru nějaký pán" ozve se čišnice,

Ihned jsem se podívala tím směrem, co jí ukázala.

Šla jsem za ním, šátek kolem krku, který si uvázala .

,,Kdybys byla moje, tejden by sis nesedla" dal mi kabát, zaplatil za mě a šli jsme pryč.

Ocitla se v hotelovém pokoji, pětihvězdičkovém.

Zamávala svými hadříky a já jí spatřil ve spodním prádle.

Bože, byla tak sexy!¨

V hlavě se mi honili představy, co všechno bych s ní dělal.

Ale teď , když z jejího puchu šli cítit zvratky, jsem si jenom lehnul a usnul jsem.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část