Krvavý úplněk dvojí barvy - Úvod - A 1 Část

  Kdo by nechtěl Davida Lockharta? Slečna Elizabeth mu vpadne do kanceláře udělat rozhovor pro školní časopis Sun Day, od té doby nemyslí na někoho jiného. On je však nezpoutaný ďábel, číhá v něm vlk a má chuť lovit. Je to predátor, do kterého je Elizabeth neskutečně zmilovaná.

_____

Vpadla do mé kanceláře. Přesně , jak v tom zvrhlém romantickém filmu.

Nabídl jsem jí kávu, kterou odmítla, dala si ale minerálku.

Netušil jsem, co je zač, dokud jsem se nepodíval do jejích, smaragdově zářicích oči.

Usmála se na mě a já jí neoddolal a usmál se na ní též.

Její zrzavé vlasy, byli jako obrovská lví hříva.

Napil jsem se kafe,

Chvíli jsme na sebe upřeně hleděli.

,,Tak, čemu ruším za to potěšení, slečno Elizabeth?" Ptám se.

,,Potřebuji interwiev do našeho školního časopisu Sun Day" přiznala se a trochu zrudla, kousala si ret.

Měl jsem chuť ten ret ochutnat.

,,Tak se ptejte" vybídl jsem jí.

,,Jste tak mladý, čemu vděčíte za takové bohatství?" Ptá se.

Hrála si se svým neposlušným pramínkem rudých vlasů.

,,Umím jednat s lidmi, manipulace, to je má vlastnost. Jsem hrozně pyšná osobnost, polovina lidí mě za to nenávidí" napil jsem se kávy a ona zas minerální vody.

,,Aby proti vám byl někdo, tomu se mi nechce věřit" řekla Elizabeth, diktafon pořád v ruce.

,Jsem prostě upřímný, co na srdci, to na jazyku" zakřenil jsem se hloupě.

,,Nikdy jste se nefotil s žádnou dívkou, nejste..totiž...ehm" nedokázaa to říct.

,,Gay? Pedofil? Ne to nejsem slečno Elizabeth" zasmál jsem se a pocítil, jak rudne v obličeji, tak jsem jí nabídl koňak.

,,Ne, děkuji, budu řídit. Děkuiji..ehm... tak užmám málo času, za dvě hodiny mám zkoušky zliterárního předmětu" omluvila se mi, já jsem jí oblékl kabátek, zelený, který ladil s jejma očima.

Než se otočila vzalsem jí ínenápadně papír z ruky s otázkama, aniž by si toho všimla.

Penis se mi nafoukljako balvan, ale ona si toho nevšimla.

,,Nashledanou, pane Lockharte" rozloučila se se mnou.

,,Nashledanou, Elizabeth."usmál jsem se a ona zmizela ve dveřích.

====

1) Otázka

Jste tak mladý, čemu vděčíte za takové bohatství?

Umím jednat s lidmi, manipulace, to je má vlastnost. Jsem hrozně pyšná osobnost, polovina lidí mě za to nenávidí.

2)Otázka

,Nikdy jste se nefotil s žádnou dívkou, nejste..totiž...ehm"

Gay? Pedofil? Ne to nejsem slečno Elizabeth"

----

A TEĎ PŘÍJDE SPRÁVNÉ ODPOVEDĚT NA VŠECHNY.

NARODIL JSTE SE V PĚSTOUNSKÉ PÉČI? NEBO MÁTE VLASTNÍ RODIČE?

....RODIČE...

(Už jsem vzteky začal drtit pet lahev minerální vody.

Vzpomněl jsem si, jak mě podřezali ve vaně, aby ze mě mohli vypudit mou druhou bytost.

Tekla jen krev a já se začal měnit v mnohem děiSvějšího vlka, než před tím.

Ukousl jsem svému otci hlavu, matce pokousal hrdlo a utekl.

Od té doby jsem žil sám a přemýšlel, kam zmizet, napadl mě Texas.)

Měl jsem tam kamaráda, Readyho, který mě v úzkých pomáhá i do teď.

Odložil jsem na chvíli papíry, po očích mi koulely slzy.

----

JAKÝ MÁTE HOBBY?

Mám drahé koníčky, pilotování, surf, lezení po skalach.

CÍTIL JSTE SE NĚKDY OSAMOCENÝ?

Tolikrát, že nemáte ponětí jak.

KOLIK VYDĚLÁVÁTE MĚSÍČNĚ?

Toto je soukromé.

ZDÁ SE VÁM TO SPRÁVNÉ, NIČIT NĚKTERÝ POZEMKY A STVĚT LIDEM DOMŮ NOVÉ DOMOVY?

To je věc byznysu. Aby svět byl hezčí bohatší a nabízíme program i pro lidi bez domova, protože to jsou taky lidi.

----

Tak........... elizabethafairova@gxeem.to

Posláno, celý rozohovor, který se nedokončil, byl poslaný do Sun Day.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část