Quileutská dívka - 11.kapitola

Pouštím si hudbu do sluchátek a usnu.
Musím ještě jednou mámě poděkovat za toto relaxační CD,
Když hudba skončila, pustila jsem si jí znova.
Takhle jsem trávila dalších deset hodin času,
Bylo prima nebýt vlčicí v té zimě.
Trochu se už oteplovalo, ale nestálo to za nic.
Za to můj démon v těle vycítil teplejší vzduch a začala jsem línat.
Což je celkem na hovno, protože vás snáz podle pachu vystopují.
Někdo zaklepal na dveře, ale já jsem měla puštěnou hudbu a spala jsem u toho.
Teď ve vlčí hlídce byla řada na Gabriele.
Všechno bylo v pořádku.
Přejmenovala jsem se na Cameron, terminátor byl pro mě top.
Když jsem byla na úřadě, uznali mi to.
Měla jsem radost a zapila jsem to pivem.
Vlčí teplota stoupla, ale zároveň klesla.
Zanedlouho jsem pila vaječný likér a kávu.
Embry už o mě musí mít strach.
,,Cameron!" Představovala jsem si jeho hlas v hlavě.
Nejsem schizofrenik, halucinace pro mě nejsou běžnou normou.
Oteřvřeli se dveře baru a rozzuřený, rozpálený Embry tikal očima sem tam, dokud mě nesspatřil.
,,Uff, to se mi ulevilo, vydrž, Cameron" poplácal mě po zádech, z kalhot vytáhl dotykový mobil a volal Alfredovi.
,,Buďte na místě, tady to není bezpečný" varoval nás Alfred.
,,Mama?" Ozvalo se v telefonu.
,,Renesmee, nezlob" uklidnila svou dcerku Bella Swannová, teď už Cullenová.
,,Musím jít" řekl Alfred.
---
A tak bylo po všem. Pijavice dostali Alfreda a Gabrielu.
Asi, aby mě přinutili vzdát se.
Ty arogantní hajzle!
Pomyslela jsem na Edwarda Cullena.
,Měli bychom se vrátit" rozhodla jsem.¨
,,To ne...víš co říkal Alfred?" Varoval mě Embry.
,,Není to můj otec" vycenila jsem na něj tesáky.
,,Tak jo" sohlasil.
---
U Alfreda to šlo cítit kávou a teplou vůní pečených rohlíků.
Byla tam ta prapodivná holčička a jedla pečivo, jako pes, který nedostal čtrnáct dní najíst.
K tomu popíjela kávu.
,.Ahoj" pozdravila mě svým zářivým, oslnivým úsměvem.
Potom ke mě natáhla ruku.
Ucukla jsem.
,,Neboj jenom komunikuje" usmál se Alfred a holčičce jsem dovolila, aby mi ukázala, co si myslela.
Spatřila jsem člověka, nejspíš její lidskou matku, jak jí rodí.
,,Napůl smrtelná, napůl nesmrtelná" vydechla jsem úžasem a pohladila ji po jejich vlasech, byly hebké jako peří a silné jako lano.
,,Ty jsi nádherná" dala jsem jí polibek a Bella, její matka se po mě usmála.
Tak jsem podlehla kouzlu, o kterém se povídalo.
,,Musíme jít lovit" řekli její rodiče.
,,Ještě chvíli zůstaň" škemrala jsem Nessie, jak jí říká Jackob..
,,Musíme se posilnit, už dlouho jse nic nejedli" a já se podívala na poloprázdnou mísu talíře, kde bylo pečivo.
Renesmee snědla poslední kousek.
,,Hurá na lov!" Zajásala.
---
Otevřeli jsme okno, abychom vyvětrali zápach upírů.
Já jsem použila jahodovou voňavku.
Ale nevailo mi to.
Bylo mi smutno po Renesmee, fňuk, fňuk...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část