Quileutká dívka - 12.kapitola

 Najednou se mi zatočilo před očima.. Potřebovala jsem adrenalin,

Skok z útesu.

Převtělila jsem se ve vlka a mířila do té husté vody.

Vlny se vznášeli, jak foukal vítr.

Kopala jsem nohama, přední, zadní.

Do očí mi pálila sůl z vody.

Převtělila jsem e v lidskou dívku.

Světlo se mi zatmívalo před očima.

,,Carmen!" Uslyšela jsem známý hlas.

Andělé natahovali ruce.

Jsem snad v nebi?

Vychrchlala jsem z úst slanou vodu.

,,Tady je! Cameron to přežila!" byl to Embry.

,,Co sis o sobě myslela? Chceš skončit opět v Samovi smečce?" Vyptával se.

Schoulila jsem se k němu do náruče a on mne odnesl k Alfrdovi a Gabriele.

V té chatičce na Olympic Mountains bylo teplo, šla cítit vůně štrůdlu a kávy.

Hladově jsem očima zakoulela směrem k jílu.

,,Jen se najez a napij, co plné hrdlo ráčí" poručila mi Gabriella.

Vděčně jsem sáhla po buchtě a po kávě.

Tohle je mnohem lepší, než být utopená v jezeru.

Chtěla jsem spatřit Nessii, jak jí říkal Jake.

Pro mě to byla malá lochneska i tak.

Začalo mi být najednou smutno i po Cullenových.

Naškrábala jsem vzkaz, že se vracím domů, a že se už nebudu zchovávat a že jsemvděčná za jejich péči o mě a že se ještě někdy snad vrátím.

Převtělila jsem se ve vlka a zavyla jsem na plno.

Nedobytná vlčice se vrací domů!

Moje máma, Nella, měla radost...

Dokonce i Sam Uley, mě vzal zpátky ke smečce,

Už jsem zase slyšela myšlenky všech ve smečce.

Po dlouhé době jsem uslyšela známou vodu ze sprchy.

Vběhla jsem do ní, jen co se Jacob osprchoval.

Vybrala jsem film, na kterej se už snad Nessie mohla dívat, TERMINÁTOR SALVATION.

Jackob se k nám přidal.

,,Teto, já nechci aby jsi odešla" přiznala malá lochneska.

,,Neboj, budu chodit k Alfredovi a ke Gabrielle na návštěvy a příjdou se na tebe určitě podívat, nikoho, jako ty, kouzelného neviděli a jsou na tebe určitě zvědavý" přiznala jsem a natáhla se pro popcornn.

Byl zrovna úplněk, což je čas vlčího vytí.

Převtělila jsem se a vyla ze všech sil, bylo to slyšet na míle daleko.

Pak jsem si uvědomila, že by nás mohli vztopovat lidi, tak jsem přestala.

Měla jsem už vytí dost.

Dostavil se můj milovaný Embry Call.

Uslyšel mé volání.

,,Chceš výt se mnou? Je to legrace" řekl a převtělil se.

Šedý vlk a bílá vlčice vyli až do rána.

Pak se ke mně ráno v posteli přitiskl a spali jsme spolu.

Cítila jsem jeho sladký dech po peprmintoé pastě na zuby.

A já ostuda si je nečitila tak jsem rychle vyklouzla a šla jsem se vykoupat a vyčistit.

Embryho teplé tělo mě ihned osušilo.

Normální lékař by nás poslal do nemocnice s horečkou, jenomže my nejsme normální lidi.

Jsme vlkodlaci, měniči.

Můžeme se proměnit, kdy se nám zachce,

Všechny ty nesmysly o úplňku jsou fikce, sepsané nějakým idiotem.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část