Quileutská dívka - 13.kapitola

 Vrátila jsem se z hlídky, kterou mi nařídil Sam.

Všechno bylo v pořádku, jenom se t začal rozmnožovat pumy, o což se postarají Cullenovi..

Oni se živí krví zvířat, ze srandy si říkají vegoši.

A navíc na našem území mají zakáza nolovit.

To m jsme se nad nimi slitovali a sháněli jím z našeho území potravu.

Vůbec jsem to nechápala.

Emmettt, ten nejstarší a nejvsvalovatější z dětí, měl rád grizzly medvědy.

Měl ohromnou sílu, šel z něho divoký strach.

A to i ty jeho malé vtípky nezabírali, prostě respekt, kámo, kapiš to??
Renesmé si hrála s Rosaií.

Česali panenkám Barbie hlavy a oblékali je do šatiček, teré koupila Rosalie.

Začala se blížit škola.

Chtěla jsem začít na novo od prváku, né být vlk samotář, potřebovala jsem objevovat nové lidi.

V naší rezervaci je škola pro dementy, jak tomu říkám. Úchylícká společnost, ale i tak mě to tam táho.

Popadla jsem brašnu.

Hodina první až druhá - anglická literatura.

Poezie, která mě napadla ze Spidermana.

Den tak po dni,

hleděl na ní.

Den tak pod ni,

mslel na ní.

Dostala jsem dvojku, páč to byla americká poezie.

Ale dvojka je dobrá známka.

O něco víc jsem e naučila v biologii.

Brali jsme faunu a fl=oru a to byla moje parketa.

Jako vlk jsem všechny čichatelné znalosti si zapamatovala.

Rozezala jsem rulík zlomocný od borůvky,což se povedlo jen málo komu.

Dostala jsem za jedna.

Zazvonilo na oběd.

Objednala jsem si kebab a šla si sednout k volnému místu.

Nevěděla jsem, jak navázat kontakt se svými vrstevníky.

Pak jsem šla na hodinovej tělák, kde jsem praštila florbalovou holí nechtěně jednoho žáka.

Ten se na mě ussmál, panebože, bl tak sladkej!
V kombinacimezi Justinem Bieberem a Eminemem.

Ne........to nesmíš, máš Embryho! Varovalo mě srdce, ale i tak jsem neuposlechla a zamávala jsem na něj.Náš pan učitel Rocky nás rozdělil do dvou týmů.

Mě dal dvojici z Floridy.

Kombinace Justina Biebera a Eminema šla ke mě.

Ještě, že t nebyl Embry.

Zrudla jsem jako rak.

Nezírej tolik na mne, nezírej.

On mi podal míček,já ho dala na zem a hráli jsme.

Zvítězili jse a já měla za edna.

---

Cestou domů jsem se trmácela pěšk. Na auto jsem neměla peníze a převtělením jsem sinechtěla zničit své šaty. Mohla jsem je vláčt na nohách, ale co batoh?

Cestou na mě narazil autem Jacob Black a já jsem se rozplácla po silnici.

Kdž to zaregistroval, zastavil a omlouval se mi stále dokola a dokola.

Měl plnou hlavu Nessie, tak jsem to oochopila a odpustila mu.

Svezl mě za to domů, hurá nemusím chodit takovou íšílenou štreku.

Vzpomněla jsem si na film superpes, kde ho chudáka srazil chlápek a vzal siho domů.

,,Možná nevčuchám bombu, ale dobého člověka ano!" Zakřenila jsem se a myslela na toho exotického kluka z těláku...ne, nesmíš, nesmíš a basta fidli... patříš Emrymu Callovy!
Bde z tebe Cameron Callová.

Ale kdyžsi někoho vtiskne vlk, nemůže tomu druhýmu ublížit.

To je náš, úplně nejvšší zákon.

Asi sem si ho vtiskla, už jsem se těšila na zítřejší den, až ho konečně moje oči spatří.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část