Krvavý úplněk dvojí barvy - 5.část

 Elizabeth Hiefer-Lockhartová

Potom po mě David vyskočil.

Nestihla jsem ani odporovat.

To,že jsem panna a, že to je mé poprvé,

jsem mu odmítla sdělit.

Nezamaskovala jsem to.

,,AUUUUU" zavyla jsem jako vlčice.

,,Neříkej, že to je tvoje poprvé, kotě" vybafl, v jeho očích, černých jako úhel, jsem poznala, že jsem ho tím vyděsila.

,,,Budu opatrný" slíbil a nasadil si kondom.

Pak už to vubec nebolelo blo to jako nával adrenalinu.

V žilách mi kolovala horká krev.

Přitiskla jsem si ruce k očím.

To jsem ale neměla dělat,

páč jsem se škrábla a z té rank tekla krev.

David jí olízl a barva očí se mu změnila přes ty černé oči, už vypadaly normálně.

No samozřejmě, jestli jeho omamující safírové oči bxly normálí.

Pil dál, nasával mou krev.

Mohl mě klidně zabít!

A já jsem mu zcela oddaná.

Zbavila jsem se svéprávnosti.

Pak jsem upadla během sexu do bezvědomí..

David Lockhart

To snad ne! Doprdele, ona umírá!

Po lačnění její krve jsem toužil, ale netušil jsemže jí skoro zabiju.

Měl bych jí nechat jít,

Ale je tu jeden problém, velký problém.

Slíbil jsem králi, že jí přivedu živou.

A ona mi tu omdlela, zatímco á nasával.

Uložil jsem jí do postele, zachumlal jí do peřiny.

,,,Miluju tě, Davide" to mluvila ze spaní.

Šel jsem se umýt do koupelny a krev stékala po kachličkách.

Chtěl jsem ty dlažební kostky olízat.

Ale odkolal jsem.

Pohlédl jsem do zrcadla.

A CO JSEM V NĚM VIDĚL?

ZRŮDU!!!

Vyčistil jsem si zub, zbytek krve unikali do žaludku.

Byl jsem silnější než kdy před tím.

Poté jsem si sedl k televizi kde dávali nějaký bezduchý sitcom.

Co se stane, má se stát.

Buď jí cestou za králem zabiju, nebo jí k němu doprovodím.

Šel jsem do kuchyně, vytáhl jsem tři Valetoly a nalil skleničku džusu.

K mističce valetolu jsem napsal štítek sněz mě, e džusu, vypij mě.

Bude se jí to hodit a dá jí to sílu, o kterou jsem jí připravil.

Pak jsem šel loupal cibuli.

Hodiny odbíjely šest ráno.

Uslyšel jsem cinknut skleničky a ihned jsem šel za ní, za mojí paní.

Elizabeth

Valetoly na mě hned začaly působit.

Vzpomínala jsem na včerejšek.

Takže tohle je sex??

Bože, ráda bych si to zopakovala.

Zjistila jsem, kde je on.

Byl tam, v ruce držel pánev s míchanými vajíčky.

,,DOBRÉ RÁNO" pozdravil mě.

,,MMMM" přijala jsem od něj pánev s jídlem.

,,,Poslyš, jak moc tě to bolelo, když jsem....hmm" nevěděl jak začít, proto, že mě málem vycucal až do dna. my bylo fajn.

,,Ne, bylo to jak anestetikum, uspavající, vzrušující a jsem v pořádku, pokud jde o mě" přiznala jsem.

Jídlo jsem spořádala, jako bych bůh ví kolik dní nejedla,

Pak jsem šla umýt pánev, abych byla k něčemu aspoň užitečná,

Po té jsem se šla důkladně osprchovat a po vysušení vlasů a vyčištění zubů jsem ještě zalehla, kupodivu ta ztráta krve mě oslabila, i když jsem se vymluvila na Valetoly

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část