Neznámý svět - 1.kapitola

 Když jsem letěla na drakovi, bylo to tak úžasné, tak vzrušující.

A TO NENÍ VŠECHNO, NAHLÍDNI DO MÉ MSLI A SLEDUJ, přikázal drak.

Nevěděla jsem, jak to myslí, ale vší silou jsem se soustředila do drakových očí.

,,No né, takhle ty vidíš pořád?" ptala jsem se.

Mezitím dole cestovala skupinka.

Vypadali, jako ostřílení elfové.

Ale kdyby jsme přistáli, nejspíš by nás povraždili.

TO JSME NEMOHLI RISKOVAT.

Sledovali jsme, jak si to vyšlapují v nádherných šatech, s úžasnými šperky.

,,Brrr, tady nahoře je zima. a jídlo taky v nedohlednu" zabručela jsem.

Vím, na co teď myslíš Lasaralen. 

Ale něco k jídlu chytím.

Nejraději bych byl doma v Tuduresu, pravil jsem.

Brzy mě všechno bolelo, nohy měla sedřené od šupinaté dračí kůže.

Král Gregholi by je upřímně uvítal, drakovi by dal tolik masa, o kolik by žádal.

Ze sudů by lilo pivo a všude voněly nejrůznější jídla.

Všichni by tančili a říkali ,,drak Gedeon je zpátky a ta nová bytost je opravdová královna!

Čest všem padlím v bitvě o zlatou Gerundhu!" A připíjeli by si na Gedeona a Lasaralen.

ˇˇˇˇ

A teď vás vrátím zpátky do reality.

Než se kuře stačilo pohlédnout kde je, zaběhlo se z kurníku místní farmy,

držel ho v tlamě náš drak.

Trvalo dlouho ho vydrhnout a očistit.

Já jse usínala nad tou plápolavou vůní.

Ještě, že drak chrlí oheň.

Nepotřebovali křesadlo.

A takový kuře na dračím ohni nikd nechutnalo ak dobře, že já dala svému drakovi pusu.

O n si chtyil za jletu několik sryových ptáků  

 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krvavý úplněk dvojí barvy - 4.část